Gå til innhold

FS 10


Fredrik J

Anbefalte innlegg

Håper også at vær-motoren i neste FS blir kraftig forbedret, slik at man kanskje slipper å måtte benytte 3-parts program for dette (f.eks. ActiveSky osv.). Personlig er jeg riktignok veldig glad i ActiveSky 5 (ASV) og synes denne gjør en fenomenal jobb, men hadde jo vært enklere - hvis dette allerede hadde vært inkludert.

 

Men det er vel også litt av vitsen, at det også skal være en slags "industri" rundt FS - som leverer add-on osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er vel også litt av vitsen, at det også skal være en slags "industri" rundt FS - som leverer add-on osv.

 

Vil nå ikke si at det er en del av vitsen, direkte. Ja, Fs er laget med tanke på at det skulle være enkelt å modde, men jeg vil nå si at enkelte ting har dukket opp som en følge av et behov, siden enkelte sider ved FS i seg selv ikke er godt nok, som feks værsystemet.

 

Edit: forbanna dårlig formulert utsagn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår hva du mener, og du har helt rett. Mitt innlegg var ikke akkurat så mye bedre formulert heller. Men denne "skogen" av add-on programmer har jo bl.a. kommet, nettopp som du sier - fordi det har vært et behov. I tillegg til at Microsoft (heldigvis) har latt mulighetene være til stede, for at man kan legge til både det ene og det andre. For min del spiller det ingen rolle hvor mange fly neste FS blir levert med, bortsett fra default 737, Cessna og noen til. Tror det er få som flyr med noen av default flyene uansett. Men det blir selvsagt utrolig spennende å se hva som kommer, siden denne versjonen mest trolig blir mere nyskapende, og inneholder flere innovasjoner o.l. enn tidligere versjoner. Bare man ikke kutter for mye tilbakoverkompatibilitet (fint ord ja..),

begynner nesten å kaldsvette bare ved tanken - på å patche alle add-ons på scenery og fly *grøss*...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...