Gå til innhold

VG med nøktern fremstilling!


MN

Anbefalte innlegg

Som en liten motvekt mot mediahetsen i det siste la jeg merke til at denne artikkelen IKKE overdramatiserer situasjonen. Hadde vært enkelt å kalle det en 'nødlanding' og gjengitt intervjuer med sjokkerte passasjerer som hørte et dunk og kjente et rykk i flyet, for deretter å gjøre en halsbrekkende nødlanding med fullt oppbud av redningsmannskaper klar på bakken!

 

Hatten av!

 

""""""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.....etter at en fugl forvillet seg inn i motoren.

 

 

Jada... Skyld på fuglens navigasjonsevner... ""

 

"Øyhh! Gutta!! Vet dere hva eller!!?? Kåre og jeg var ute å fløy asså, også kom en av disse svææære bråkete fuglene som ikke flakser vettu.. Åsså Kåre vettu, han er jo så nysgjerrig asså, så han fløy bort for å kikke på den vettu... ...åsså fløy han inn i en av de rørene med de snurre-greiene inni vettu... ...åsså kom han ikke ut igjen vettu...

 

Jeg tror han må ha flydd seg vill inni der asså, for han kom lissom ikke ut derfra igjen asså... Jeg kødder [*********] ikke.. Helt sant asså!!"

 

"Erre fiskebåter det der borte eller? Skal vi stikke å se om de har noe mat? Min! Min! Min!"

 

 

*Går å legger seg igjen...* ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en liten motvekt mot mediahetsen i det siste la jeg merke til at denne artikkelen IKKE overdramatiserer situasjonen. Hadde vært enkelt å kalle det en 'nødlanding' og gjengitt intervjuer med sjokkerte passasjerer som hørte et dunk og kjente et rykk i flyet, for deretter å gjøre en halsbrekkende nødlanding med fullt oppbud av redningsmannskaper klar på bakken!

 

Hatten av!

 

""""""

 

[color:"blue"]KLIKK HER [/color]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en liten motvekt mot mediahetsen i det siste la jeg merke til at denne artikkelen IKKE overdramatiserer situasjonen. Hadde vært enkelt å kalle det en 'nødlanding' og gjengitt intervjuer med sjokkerte passasjerer som hørte et dunk og kjente et rykk i flyet, for deretter å gjøre en halsbrekkende nødlanding med fullt oppbud av redningsmannskaper klar på bakken!

 

Hatten av!

 

""""""

 

jøss ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.....etter at en fugl forvillet seg inn i motoren.

 

 

Jada... Skyld på fuglens navigasjonsevner... ""

 

"Øyhh! Gutta!! Vet dere hva eller!!?? Kåre og jeg var ute å fløy asså, også kom en av disse svææære bråkete fuglene som ikke flakser vettu.. Åsså Kåre vettu, han er jo så nysgjerrig asså, så han fløy bort for å kikke på den vettu... ...åsså fløy han inn i en av de rørene med de snurre-greiene inni vettu... ...åsså kom han ikke ut igjen vettu...

 

Jeg tror han må ha flydd seg vill inni der asså, for han kom lissom ikke ut derfra igjen asså... Jeg kødder [*********] ikke.. Helt sant asså!!"

 

"Erre fiskebåter det der borte eller? Skal vi stikke å se om de har noe mat? Min! Min! Min!"

 

 

*Går å legger seg igjen...* ""

""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...