Gå til innhold

Billigst Oslo Amsterdam Oslo ??


Toril Madsen

Anbefalte innlegg

Jeg trenger en tur/retur til AMS fra OSL, og vet om SAS og KLM, men mener at det finnes et LCC som flyr til en annen flyplass i "nærheten" av AMS, en time med tog unna? Klarer ikke å huske hvem det var? Noen hints? Eller er jeg helt på viddene (trenger en same-day roundtrip og det er veeeldig dyrt med SAS og KLM)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Toril, siden det er deg har jeg gjort litt undersøkelser rundt dette. Slik jeg forstod det av SAS Braathens og KLM ble prisen rundt 5000 til 7000,- stemmer dette? Har fått tak i en spesialpris for deg, Sterling flyr deg til Amsterdam fra Oslo for 4500,- t/r. Noe billigere kunne jeg ikke finne, når har du tenkt å reise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kanskje Transavia, de sluttet 22 august så jeg..

 

Ivar, jeg kan ikke se at Sterling flyr OSL AMS?

Jeg hadde planer om en endags tur ned på spotter treff der 5. november "" men det blir alt for dyrt, så da blir det nok heller en lørdag til søndags tur om jeg klarer å få til det, det vil da koste under kr.2000 både på SAS og KLM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...