Olav M. Rønningen Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 ........ og deres enkle flyvemaskiner: Ikke alltid det går bra, nei, men to havari på samme jorde er vel i overkant? Håper inderlig at det går bra med han som ble skadet, og at han andre blir kvitt sjenansen. Oppdatering her og her. Nå vil jo sikkert noen og enhver her inne på Flightsim.no webben kaste seg over hvordan pressen dekker denne saken, det er jo noen opplysninger her som ikke helt korresponderer med hverandre, men for de av dere som ikke er helt kjent med hvor Moi er i verden så kan jeg vel si at dette ikke akkurat er verdens navle og derfor sikkert noe tynt dekket med flyfaglige journalister. Noen av kildene kan også synes å være litt perifere hva flyging angår.... En trist historie er dette uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peder H.Kristensen Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Må ha vært litt av en landing, microflya er jo ikke så tunge og det hoppet når det traff bakken er jeg glad jeg ikke ble med på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 En (eller to) flyulykker i dag igjen, og det under et døgn siden forrige flyhavari i Norge (Hardangervidda). Ikke bra dette. Heldigvis at alle de involverte har overlevd i alle fall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Godt det gikk relativt bra iallefall! Forøvrig er det jo en annen mikroflyger her på forumet som flyr et fly av den typen som er avbildet der, i det området, så vi får jo bare håpe at det ikke var han... Vet det går flere av den flytypen i det distriktet der.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.