Simen Stene Bjørke Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hei! Nå er det veldig lenge siden jeg har vært inn på Flightsim! Så lurer jeg på noe... Jeg har nettopp kjøpt inn en Maycom AR 108 og har koblet den inn på pcen...Så lurer jeg på hvordan jeg kan lage stream på nettet! er det noen som kan hjelpe meg? På forhånd takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Schjetne Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Lurer på det samme jeg Har også kjöpt meg en Maycom AR-108 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Stene Bjørke Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Bra, nå er vi to! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg så denne på tilbud på Nordby i Sverrige og var centimeter fra kjøpe den. Men nei..Får sikkert ikke inn noen tårn her uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Endre Bjørhovde Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hei Erlend Andrè Larssen Kor du bor i henne i Norge da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hei Simen og Fredrik. Skal prøve å holde meg til emnet, noe flere trenger skoling i.. Også i dette innlegget er jeg nødt til å komme med min "ta et søk i forumet", for jeg har selv vært oppe med nesten samme spørsmål. Slik jeg har forstått det er eneste forskjellen mellom slik jeg ville streame (musikk på nettet) og scanner er at man da har en kabel mellom scanneren og PCen, er et illustarsjonsbilde i min post. Deretter trenger man WinAmp SHOUTcast. Her stiller jeg ganske svakt, da jeg ikke har mye erfaring med dette. Men er derimot helt sikker på at noen her vet mye mer enn meg om dette. Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Endre Bjørhovde Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hei Ivar Skaugstad vist du trenger hjelp med og sette opp WinAmp SHOUTcast så andbefale deg og gå inn på kanal #radio_illegal på Mirc på Efnet der for du den all hjelpa du trenger med og sett opp en server og streame Scanner din Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Schjetne Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Okey takk skall dere ha, får ta meg en check runt så finner jeg nok ut av det Ha det bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Stene Bjørke Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Takker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.