Gå til innhold

Servere Ivao kontra Vatsim


O85_

Anbefalte innlegg

Kommer vel ann på åssen man ser på det det.

Skal man begynne ifra bunnen med kjøp av server, strøm, båndbredde og vedlikehold så blir det nok litt utgifter regner jeg med.

Men hvis man derimot får leid plass på en server hos en bedrift eller lignende så blir det vel ikke så dyrt tror jeg.

Tviler sterkt på at en privatperson har lyst til å dele ut serverplass til noe sånt uten å få noe igjen for det men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge dette blir en gratis-server for Vatsim kommer ikke jeg til å støtte dette men.

Derimot hvis dette blir payware som blir passordbeskyttet via IP der man kan være online absolutt hele tiden vil jeg gladelig være med på å gi min del.

Har alltid ønsket meg en payware-server som man kan være online 24 timer i døgnet på (overnight på flyplasser) , men tror nok ikke at staff i Vatsim er så enige uansett hva vi får til desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...