O85_ Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Kom til å tenke på en ting. Hvorfor har ikke Vatsim like bredt utvalg av Servere som Ivao? [image]http://home.chello.no/trettum/servere.JPG[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 trenger man virkelig det da? Det er vel bare 4-5 av dem som er aktuelle for deg uansett....Tror ikke det er serverene til VATSIM som er problemet(om det er noe problem i det hele tatt), dem tar da unna den trafikken som er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Som regel tar de unna den trafikken som er, når det begynner bli morro med opptill 800-900 connections får de som regel problemer og krasjer hele dritten. Enkelt og greit.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Haughom Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Ha ha! Klar tale fra Stig!! Så hvorfor er det da slik at man nå merker at folk vil fly på VATSIM og ikke IVAO? En antagelse basert på at jeg har sett at de har lagt ut info på VATSIM over hvordan man kan konvertere fra IVAO ctr til VATSIM ctr. Er det SB3 som gjør det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 Hva hvis vi oppretter en Server i Norge eller Skandinavia? Tror neppe Vatsim gir avslag, hvis vi tar et seriøst tak i dette.. Hvor mye tror dere det vil koste å hoste en slik server? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 En del. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 Og det er med andre ord? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Skal vel neppe store bidraget til fra hver hvis de fleste medlemmene i SCAVACC er med å dele på byrden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Kommer vel ann på åssen man ser på det det. Skal man begynne ifra bunnen med kjøp av server, strøm, båndbredde og vedlikehold så blir det nok litt utgifter regner jeg med. Men hvis man derimot får leid plass på en server hos en bedrift eller lignende så blir det vel ikke så dyrt tror jeg. Tviler sterkt på at en privatperson har lyst til å dele ut serverplass til noe sånt uten å få noe igjen for det men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 Må vell være noen her på forumet om jobber med IT eller eller kan komme med et tilbud? Timmy Brandt jobber ikke han på DELL? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Så lenge dette blir en gratis-server for Vatsim kommer ikke jeg til å støtte dette men. Derimot hvis dette blir payware som blir passordbeskyttet via IP der man kan være online absolutt hele tiden vil jeg gladelig være med på å gi min del. Har alltid ønsket meg en payware-server som man kan være online 24 timer i døgnet på (overnight på flyplasser) , men tror nok ikke at staff i Vatsim er så enige uansett hva vi får til desverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.