Gå til innhold

Vakker og spennende anbefaling i FS2K


Fredrik Berg

Anbefalte innlegg

Hvis noen av dere skulle være lei av den samme gamle flyruten, eler er gått tom for ideer på ruter og fly i FS vil jeg på det sterkeste anbefalle denne. Munchen- Insbruc. Fløy denne ruten nå i høstmørket, og det var både krevnde og spennende.

Fjell på alle sider og i alle variasjoner, Takk for GPWS`en i det nye 737 panelet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes turen fra Bodø til Bardufoss er fin også jeg [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image]

I klarvær og solnedgang med visuell innflyvning over Andsvatn, evt. skikkelig tett snøvær med minimas, med LLZ/DME innflyvning til 10. Det anbefales både i Flightsim og virkeligheten! Særlig er siste del av innflyvningen til bane 10 spennende, da det er en lang skråning like før rullebanen, kan ikke ligge for lavt der!

Kjell Arild

(Som håper han kan fly masse innflyvninger til Bardufoss, hvis han kommer igjennom opptaksprøvene for NAC i helga!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innsbruck har vært yndlingplassen - Men man MÅ ha approach kart. 2 stk ADF og offset ILS må brukes.

Prøvde en annen variant sist uke med Dreamfleet C172. Startet på sealevel i Nice Sørfrankrike. Sloss for å få nok høyde til fjellene. Det endte med litt slalom rundt de høyeste toppene i tåka. Måtte gi opp flightplan, men greide å få inn Innsbruck ADF. Prøvde å rote meg ut derfra og til Rattenberg ADF for å få skikkelig approach. Plutselig så så jeg flyplassen i et hull i skydekket. Hang i full flap fra 12000 ft. Garantert flyskrekk -kurs hvis det hadde skjedd i virkeligheten.

Tror approach kart kan downloades fra SAS??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...