Gå til innhold

spm!


Tordbjørn W. Eriksen

Anbefalte innlegg

Det går helt fint så lenge du følger alle regler. F.eks. er ikke millitær aktivitet tillatt på VATSIM, men du kan selvfølgelig fly millitære fly og ha millitære callsigns. Normalt så følger du enten IFR-regler som de fleste andre gjør, og må da være i stand til å fly vectors ol., eller så flyr du under VFR regler (det bestemmer været og du selv om du kan). Ved VFR-regler må du holde deg innenfor de høyde-og fartsrestriksjoner og luftromsklasser som du er klarert for.

 

Men jeg anbefaler deg å flyr noe som går litt senere på de første turene dine på VATSIM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel fløyet 3 ganger online tenker jeg. En ATR 72, en gang med Bae-146 og en med Embraer 120. Gikk kjempefint alle gangene med litt hjelp fra ATC seff :P

 

Kunne gjerne tenkt meg å fløyet den Soko Galeb'en på VATSIM, nydelig fly og går ikke så altfooor for fort til å være jet.

 

Og et spm. til er den "universal frekvensen" "" 122.80 eller 120.80 på VATSIM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...