S. L. Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Hei! Er interesert i å høre om det er noen som har noen erfaringer eller lignende om Air Europa flyene? For eksempel hvilke fly de bruker, service, kvalitet på flyene, osv. Er ikke lett å finne noe om charterflyende deres på Internett, kun rutefly som det står skrevet om på spansk. Sindre... Siter
S. L. Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Skrevet 20. juni 2005 Må si det var stor forskjell på resultatet i disse testene! Den ene var jo elendig mens den andre var knallbra. Får trøste meg med at jeg skal ta et charterfly da som fikk høyeste resultat, og ikke et rutefly som knapt nok gav service! Flere tester, erfaringer? Siter
Werner Rafteseth Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Syns AirEuropa var bra, satt på i deres 738 til Gran Canaria for noen år siden, litt liten benplass, men svært fin service. Hyggelig pilot som ville la meg sitte i 2 minutter i høyresetet Siter
Per Bråtebæk Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Har desverre dårlige erfaringer med Air Europa.Benyttet selskapet på en tur til Lanzarote for noen år siden.brukte ca 12 timer på hjemturen.Til selskapets forsvar skal sies at den nye terminalen på Lanzarote ble åpnet dagen før avreise,slik at vi fikk 2 timer forsinkelse allerede der. Mellomlandet i Sevilla for refueling,og ble stående ute på flyplassen noen timer i solsteiken.Vi ble oppfordret til ikke å benytte toalettene mens flyet sto på bakken,men folk måtte jo..Dette førte til en intens drittlukt i hele cabinen.Vi fikk ikke servert mat før vi hadde tatt av fra Sevilla igjen.Da var det nummeret før opprør blandt passasjerene.I tilegg kunne cabinpersonalet minimalt med engelsk.Beregnet avgang fra Lanzarote var kl 0800.Vi var ikke framme på Gardermoen før ved 19 tiden på kvelden.Min verste flytur noen sinne.. I rettferdighetens navn: Turen nedover gikk helt etter tidsplanen.Totalt sett:Strykkarakter! Siter
S. L. Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Skrevet 20. juni 2005 Hvordan var flykvaliteten da? Det dårlige du nevener er nok bare tilfeldigheter blandet med litt uflaks, får jeg håpe i alle fall:) Siter
Werner Rafteseth Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Flykvaliteten er da svært bra. Cabin Crew hos oss snakka spansk (selvsagt), god engelsk og litt norsk(!) Siter
S. L. Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Skrevet 24. juni 2005 Var det TV-skjermer cabinene da? Ganske vesentlig for meg det. Hehe... Siter
Werner Rafteseth Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Jepp, det var det på flyet jeg tok Siter
S. L. Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Skrevet 24. juni 2005 Flott! Hvilket fly var det du tok da? Er sikkert de samme flyene de bruker tenker jeg? Siter
Jarno Länsman Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Fløy Air Europa fra Helsinki til Grand Canaria i en 737-800NG med winglets. Turen gikk veldig bra med god service og blide flyvertinner som riktig nok var finske(Kan finsk, så det var ikke noe problem). Opplevde heller ingen forsinkelser. Og ja,det var TV-skjermer i kabinen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.