Gå til innhold

VA


Anbefalte innlegg

Hei.

Å starte fiktive VA er ein heller dårleg ide. Dei varar sjelden lenger enn oppstartsfasen pga for lite interesse. Bli heller medlem i eit av dei eksisterande. Virtual Norwegian er bygd heilt og holdent på Norwegian sine rutetabellar og destinasjonar. Link til VNAS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler virtual SAS Braathens www.vbraa.com

Et hyggelig VA der alle ønsker deg velkommen! Vi er i oppdateringsfasen mellom Braathens og SAS Braathens, og nye overaskelser dukker stadig opp. Vi hjelper deg gjerne i gang med ting som f.eks VATSIM/IVAO. Siden bli pilot funksjonen fortsatt er ute av drift kan du sende meg en mail og oppgi øsnket passord/brukernavn, så blir du registrert snarest. Hvis du ikke får svar eller ikke kommer gjennom, prøv Werner Rafteseth på xaevo@hotmail.com

 

Velkommen! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, siden dere nå begynner (tenkte at det ikke var nødvendig å starte diskusjonen en gang til siden den finnes x antall ganger på forumet allerede)...

 

Jeg vil i vertfall råde deg til å ta en kikk på Virtual Coast Air. Jeg har vært medlem av dette VA'et i mange år, men har fortsatt ikke én negativ ting å si om det. Vi flyr mange spennende og utfordrende ruter både i Norge og i utlandet, og vi har en variert flyflåte. Men det jeg liker best er nivået av seriøsitet som selskapet holder, samtidig som vi kolleger holder en muntlig og god tone oss i mellom når vi møtes i luften (på VATSIM) og på forumet. Vi er ikke er så veldig mange piloter (medlemstallet har holdt seg ganske stabilt på rundt 30 piloter så lenge jeg har vært med), men dette gir også mange fordeler. Blant annet har det ført til en veldig fleksibel organisasjon der alle medlemmene stort sett får viljen sin, både når det gjelder flypark, ruter, innhold på sidene osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...