O85_ Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Polen VACCC inviterer til et 24h flyin til minne om Pawel Grzadkowski. Pawel ble 21 år etter langtids sykdom, vis din siste hilsen og sett kursen til Krakow i kveld. Les den rørende historien her Tribute to Pawel 'Pawko' Grzadkowski Informasjon om flyinet finner du her PapaGolf flyin [image]http://www.pl-vacc.org/images/events/PG.gif[/image] Siter
Geir G Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Utrolig trist We were devastated, but then we have heard of something really beyond our expectations and imagination - that Pawko has asked to be buried in PL-Vatsim T-shirt because he loved it so much, and that his last request was respected. Etter landing på Tenerife skal jeg fly Polen -> Norge Siter
Werner Rafteseth Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Blir nok å fly til Polen i stedet for å sitte ATC. Trist historie dette ja Siter
Jim Grav Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Kansje man skulle prøve å finne et scenery til krakow, det finnes sikkert. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Kansje man skulle prøve å finne et scenery til krakow, det finnes sikkert. Var det et hint? Isåfall, scenery for Krakow finnes her. Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Skulle gjerne vært med, men kan ikke likevel... God tur da alle. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Skulle gjerne vært med, men kan ikke likevel... God tur da alle. Ok..... Jeg som hadde gledet meg slik..... Siter
Werner Rafteseth Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Flott ATC dekning der nede etter min første langtur med min nyinnkjøpte B200 Center, approach, director, og tower Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.