Gå til innhold

Registreringer

Gjest

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

Tok et søk her på forumet, men klarte dessverre ikke å finne det jeg leter etter.

Det jeg leter etter er en side som inneholder informasjon om registreringer. Hvis jeg da skriver inn f.eks LN-UFP, så får jeg da opp all informasjon om dette flyet, hvilken registrering flyet hadde før, hva som har skjedd med det i ettertid (?) og annet som kan være til interesse

Takker hvis noen har svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er for helikopter iallfall, men fly har jeg ikke sett.

Rotorsport

Det der var en fin side Olaf, og er lagt til i favoritter. Men jeg leter etter litt mer grunnleggende informasjon.

Hva som har skjedd gjennom tidene, hvilket flyselskap den tilhører og har tilhørt. Spesiell informasjon kanskje også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen kommentarer til disse innleggene:

LN-UFP er ny i Norge og er nettopp inne i en sertifiseringsprosess på Kjeller. Den vil få sine papirer i løpet av måneden. Tidligere var den reistrert SE-ICT.

Luftfartstilsynets utgivelser av LN-registeret er forløpig stoppet opp. De utgir ikke flere månedlige oppdateringer. Får håpe de kommer med en komplett utgave 1.juli, slik de pleier.

Boka til Hagby er fra 1998 og koster 550 kroner. Han har sluttet å selge CD-ROM med oppdatert informasjon, slik han gjorde fra 2001 og utover. Men han annonserte noe nytt i Flynytt nummer 2 i år:

Norsk sivilflyregister per 1/1-2005 er et hefte på 40 A4-sider om alle registrerte fly + reservasjoner. Og forøvrig alle opplysninger som står om flyene i Hagbys bok fra 1998. Men altså bare om nåværende registrerte fly - såvidt jeg forstår. Boka selges for 150 kroner fritt tilsendt.

Jeg må også nevne at Hagby nettopp har fått ny epostadresse, som jeg velger å presentere slik:

khagby krøllalfa online.no (her må du selvsagt erstatte krøllalfa med @)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...