Martin Schjetne Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Når tid på døgnet foretrekker du å fly? Hva flyr du mest? Du mener vel i FS? Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Når tid på døgnet foretrekker du å fly? Og hvorfor står det ikke ALLTID Helger, sommerferier (eller ferier generelt) osv. Da kan man jo fly på dagen/morgenen og! Siter
Gjest Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Når tid på døgnet foretrekker du å fly? Ehm, kanskje vært greit å fått flere valg der? Kanskje man liker å fly under soloppganger og solnedganger? Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Skrevet 14. juni 2005 Orker ikke, går inn under morgen/kveld det... Siter
Gjest Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Du mener vel i FS? Dette er tross alt et sofapilot/flightsim-forum. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Gutta På Tur, trenger jeg si mer? Neida, for å si det slik så liker jeg å fly så lenge det er lyst, iallefall på sommerhalvåret. Jeg kan ikke fordra å sitte inne å fly når det er mørt i simulatoren og lyst ute. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.