Jørgen S. Kvandal Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Er det noen som vet om det går å bruke headset med mikrofon, for å snakke med den man flyr sammen med?(på nettet) Flyr mye sammen med en, og det blir litt kjedelig med chattevinduet i lengden. Hvis det går hvilket program bruker man? Siter
Sindre Hansen Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Det går helt fint. DU kan bruke TS (teamspeak) den finner du akkurat HER Siter
Jørgen S. Kvandal Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Skrevet 9. juni 2005 Tusen takk for raskt svar Sindre Skal innstalere det snart. Siter
Thomas Varn Mortensen Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Eller du kan bruge Skype. Det er gratis og meget nemt at bruge. Siter
Jørgen S. Kvandal Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Skrevet 11. juni 2005 Jeg fikk et annet tips fra en nabo som driver mye med spill på nett. Han bruker ventrilo.com. Der kan du legge inn en tast du må trykke inn for å snakke. Blir jo nesten som ordenlig da. Siter
Stian Nilsen Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Roger Wilco Nu e d bare å velge og vrake Siter
Werner Rafteseth Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Vil anbefale TeamSpeak jeg og, svært fin lydkvalitet. Er jo bare å velge en knapp på de fleste sånne programmer, både Roger Wilco og TS har det "push-to-talk" Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Vil anbefale deg VATSIM jeg da... men TS er best for multiplayer. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.