Fredrik Schjetne Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hei! Har ett problem med startup av Squawkbox inne i FS. Det er sånn att etter att jeg la in den nyeste updaten till Squawkbox så finnes ikke "Start Squawkbox" i Modules menyn lenger Noen som vet om det er sånn det skall vere eller om det er noen .DLL fil som jeg mangler? Ha de bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hva inneholder egentlig updaten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Vanskelig å si.Prøv og avinnstaler og innstaler alt på nytt igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Merker at mange har problemer med SB3 etter at de har lagt inn update...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Eriksen Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Bruker du WideFs?. Når jeg benyttet den fikk jeg problemer med Squwkbox Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Schjetne Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Nei jeg bruker ikke WideFS... Men jeg tar og reinstallerer SB så får vi se om det virker. Takk for svar Ha det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.