Gå til innhold

Profiler program til Saitek X45


Teodor Liland

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg ei Saitek X45 stikke, og er litt fortvilet over den dårlige softwaren som følger med! Profiler programmet tar år å programmere, mens med den gamle Logitech stikka mi så kom jo alle kommandoene opp på ei "smørbrødliste" også kunne jeg enktelt og greit velge hva alle knappene skulle være til.

 

Finnes det noe bra profiler program til denne stikka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest endel på siden der nå, men såvidt jeg forstår så må man skrive alle kommandoene o notepad og lage en slags config fil som programmet skal bruke. Enda mer tungvint spør du meg. ""

 

Finnes det virkelig ingen gode profiler programmer til denne stikka? Stikka er jo nice den, men når sofwaren ikke funker... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mange, men få.

Du skal ha DAT filer vis u kjøpte stikka i europa.

 

Hva vil det si? .dat filer brukes vel overalt? Om du tenker på det jeg sa om config filer så var det bare "noe i den duren" jeg måtte lage.

 

Ok, så du sier det fins bedre programmer til dette, har du noen tips eller? Eller noen andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da må jeg egentlig bare laste ned profiler andre har laget og bruke det i SST programmet da. Tenkte på et nytt program til stikka jeg, men det er visst ikke lett å få tak i. Har lastet ned noen profiler her og der nå. =)

 

Takk for hjelpen, men om noen vet om et eget profiler program så si ifra! Eller en side med mange bra profiler da.

 

EDIT: Noen som vet om en bra MSF2004 profil? Var bare for 2k2 på saitekusa, den funka i MS2k4 men det var ikke noe bra oppsett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...