Frode Sørhus Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 Tenkte jeg skulle ta meg en tur i USA, men for meg ser det ut som om det ikke er et eneste fly eller flyplass er oppe...???? Er VATSIM nede eller er det noe galt med min tilkobling? LN_FSO Siter
Frode Sørhus Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Skrevet 14. mai 2005 Hadde tenkt meg en tur fra Miami til Minnesota. LN-FSO Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 Mener du at flyplassen ikke er i fs? Siter
Frode Sørhus Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Skrevet 14. mai 2005 Hvis du sjekker VATSIM visual display så er det helt tomt, i hvert fall på min skjerm LN-FSO Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 Sikkert en serverknekk.Skjer LITT for ofte( Hint hint ) Har du prøvd og bytte server? Siter
Frode Sørhus Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Skrevet 14. mai 2005 Får vel bare vente og se om ting kommer opp igjen da (hulk... og jeg som hadde tatt alle presjekker og printa ut kart og greier ) LN-FSO Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 Skjer ikke så ofte. Er serverknekk ja, ser på servinfo, mange rød trekanter bare. 267 pålogget, men alle vises som landet. Prøv å fly, se om noen er der. Serverne er snart oppe vil jeg tro. Siter
Frode Sørhus Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Skrevet 14. mai 2005 Vil jo ha hele pakka da, når jeg først er ute, med clearance og taxiing osv. (hvorfor bare litt tafsing når en kan få alt ) LN-FSO Siter
Daniel Eliassen Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 Antall påloggede nærmet seg tusen og noen av serverne sa god natt! Big apple flyinet ble antakelig ødelagt. Oslo er da fortsatt oppe Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Ja pokker, stakkars de! Skulle gjerne vært med på Big Apple selv, men ente opp med å se Istid for ente gang... Med Dagfinn Lyngbø, Otto Jespersen og Sven Nordin er den jo faktisk ufattelig morsom! Siter
Geir G Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Når det gjelder istid er jeg helt enig! Lurer på om Istid 2 blir like bra? VATSIM burde få oppgradert/fixet serverene sine... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.