Tom Knudsen Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Lastet opp en liten update til Servinfo i dag. Kommer sikkert så snart Dag har lagt dem inn.. Denne updatene legger til logo og beskrivelse på følgende airline... Norwegian SAS Braathens Samt også Virtual Norwegian.... Skal ta de restrerende flyselskapene som i dag ikke ligger i Servinfo, men driver med å skaffer meg en oversikt over dette nå.. Så altså i servinfo når man trykker på callsignet til CNO og NAX, vil man nå få se logo oppe på pilot infoen.... Gi tilbake meldinger om det var ønskelig med flere flyselskaper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Flott! Men Widerøe må jo være med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 Dette kommer etterhvert... Så om folk legger inn her callsign koden og flyseskapet de så måtte ønske , skal jeg få med det i den neste updaten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Om ikke så lenge så kommer det en helt ny servinfo der de fleste Norske selskaper er lagt inn. Vi jobber på spreng med å få den ferdig alle sammen nå. Servinfo 3.0 blir veldig bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Sounds great! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Anders Myklatun Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Om ikke så lenge så kommer det en helt ny servinfo der de fleste Norske selskaper er lagt inn. Vi jobber på spreng med å få den ferdig alle sammen nå. Servinfo 3.0 blir veldig bra. Nå ble jeg glad! Når anntar du den er ferdig? en uke, en mnd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Nå ble jeg glad! Når anntar du den er ferdig? en uke, en mnd? Vet ikke helt enda, men vi driver med beta nå, og de meste begynner å komme på plass. 1 mnd kanskje. Vil ikke si noe sikkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 Godt å vite Tom Arne... Da slipper jeg å gjøre noe mer med denne da... Lykke til med neste utgaven... Gleder meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.