Gå til innhold

Hvilket fly til denne turen?


Anbefalte innlegg

Hva om jeg har lyst til å finne ut hvilken flytype jeg fløy med for to år siden fra Newark til washington?

...Var forresten enten United express eller United Airlines, det er egentlig det som er problemet også, hvem av de to var det jeg fløy med.

Jeg husker at det var et to motors turbo prop og vingene satt som på en dash 8, men jeg vet ikke om det var en dash 8. Poenget er at jeg har lyst til å fly hele turen jeg fløy for to år siden (på VATSIM).

Har fløyet oslo-newark med sas 767, så neste er newark-washington. Etter det kommer den beste turen jeg noen sinne har fløyet, washington-san francisco med United Airways 777, kom fram i 9-tiden om kvelden med dusk regn og en del turbulens. Og til slutt a340 fra seattle til køpenhavn og a319 (eller 320) til oslo. Har veldig få bilder fra denne turen, som jeg angrer så sinnsykt på at jeg ikke tok, men det var en opplevelse som jeg ikke kommer til å glemme på veldig lenge.

 

OBS, ble litt OT, men jeg måtte bare få skrevet det ned mens jeg var igang. Ikke glem dash'en da (hvis det var det det var) """"""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...