Øyvind hagen Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg var innom Komplett.no og så de selger en enkelt modellfly for ca 1300 kr. Den står går ca 10m/s, fort nok for meg ihvertfall. Lett å fly lette, nybegynner modellfly ? Jeg har lyst på en slik, moro å prøve. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Sikkert helt grei den. Har aldri prøvd akkurat den, men andre som er i samme gaten. Noen av de flyr fint, mens andre ikke er like flyvedyktig Du kan jo også kikke på siden til Norwegian Modellers og se om de har noen gode tilbud på pakker som er like som dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Var innom Norwegian Modellers i dag, og jeg tar av meg hatten for mega service. Skjelden Finstad tar av seg lua og bukker men dette var bra....anbefalles.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hmm... Det var nytt Bra det skjer noe der nede Rune http://flysimulator.net/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Var innom Norwegian Modellers i dag, og jeg tar av meg hatten for mega service. Skjelden Finstad tar av seg lua og bukker men dette var bra....anbefalles.... Har du vært en snartur i Tønsberg idag Geir EDIT: Igår blir det vel kanskje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Bestilte to propeller og fire hjul i går og de svarte på bestillingen med en gang (forhåndsbetaling). Fin service der nå. Gratulerer med dagen Tom Arne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Ja de har vel fått noen smekker på fingrene noen ganger. Men han som jobber på lageret nå er jo også utrulig flink. Gratulerer med dagen Tom Arne Takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Gratulerer med dagen TOM. Jeg vet ikke hvordan disse Moddelers har hvert oppfattet tidligere så jeg har ingen refferanse på servicen deres tidligere, og så er jeg drit fersk på RC, har kjøpt meg en 170cm vingespenn Pilatus Porter som skal flyves for første gang i morgen. Men gutta i Tønsberg stenger jo butikken kl 16, de satt og venta på meg som kom fra Arendal i halv annen time for at jeg skulle få fly i morgen og det kaller jeg service, fin butikk synes jeg de hadde også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Da har jeg lagt ut en liten film fra Maarud i dag, for den som er intrs...www.finstad.biz og under arkiv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jøsses! Droppa du Pontus Pilatusen og kjøpte en IMAC-modell i stedenfor?? Flott film! Hvem er det som flyr forresten? Har du bilde av Porteren? Venter fortsatt på pakken min. Ikke ekspedert står det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Ja jeg hoppa bukk over porteren og kjørte på med imac...neida det er Arne Marius som flyr...Pilatusen ser du under...snill dame og fly.... [image]http://www.finstad.biz/sub/pilatus.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.