Christian Sager Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Har noen peiling på om det finnes en "dokumentar" eller noe slikt om en flyplass? Tenker da ikke på bare landinger og avganger men fakta om flyplassen og slikt. Har lett litt etter slike filmer men med lite hell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik C Varvik Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Du har jo det som gikk på tv norge før da, Airport fra heatrow, og flyplassen fra gardermoen.. Har både fakta og alt det andre, handler rett og slett om alt som skjer på en flyplass.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiantUnicorn Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Hei, her har du http://www.justplanes.com/ Selv har jeg kjøpt mange dvd'er ifra di. Anbefales! Den nye norwegian dvd'en rocker =) PS: Anbefaler disse dvd'ene fra World Air Routes Swiss Air MD11 (Tror man kan fly denne maskinen etter denne dvden som tar deg igjennom det meste. Fantastisk arbeid av kapteinen selv) Transavia 737NG (For di som vil ha en fin innføring i NG maskiner) Norwegian 737-300 (fantastisk landing ved alta med extreme gusts ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Vel. Jeg har netopp svart på dette. Men som jeg har skrivd over så er jeg ikke på utkikk etter fly filmer! jeg er på utkikk etter en flyplass film. DVS. en film som viser og handler om akkorat, en flyplass. Jeg vet Discovery, TVnorge og mange andre tv kanaler har sendt slike serier. Jeg har 3 filmer fra justplanes, og kommer garantert til å kjøpe flere. Men for å presisere enda en gang! Jeg er på utkikk etter en Flyplass film, og dette står øverst på ønskelista. har jeg utrykt meg klart nok nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik C Varvik Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Hm, tar jeg ikke feil vil jeg ane en litt frekk tone her, hallo vi gjør så godt vi kan for å hjelpe dg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Hm, tar jeg ikke feil vil jeg ane en litt frekk tone her, hallo vi gjør så godt vi kan for å hjelpe dg Overhodet ingen frekk tone i det hele tatt. jeg lurer bare på om jeg utrykker meg på feil måte i det første innlegget? Men det er bra at Just PLanes blir anbefalt. De filmene jeg har kjøpt som de har produsert er meget bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik C Varvik Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Jaok, en liten misforståelse da, beklager Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Men det er bra at Just PLanes blir anbefalt. De filmene jeg har kjøpt som de har produsert er meget bra! Hvilke er det du har kjøpt? Så langt av de jeg har sett fra Just planes er dårlige med alt for mye filming ut av cockpiten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Vet ikke om det trenger å nevnes, men jeg holder på med en liten dokumantar film om Flesland. GG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Jansen Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Det trenger du ikke nevne nei...gleder meg veldig til den blir ferdig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik C Varvik Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Vet ikke om det trenger å nevnes, men jeg holder på med en liten dokumantar film om Flesland. GG Dette hørtes ikke dumt ut du, den skal selges ja? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiantUnicorn Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Vel. Jeg har netopp svart på dette. Men som jeg har skrivd over så er jeg ikke på utkikk etter fly filmer! jeg er på utkikk etter en flyplass film. DVS. en film som viser og handler om akkorat, en flyplass. Jeg vet Discovery, TVnorge og mange andre tv kanaler har sendt slike serier. Jeg har 3 filmer fra justplanes, og kommer garantert til å kjøpe flere. Men for å presisere enda en gang! Jeg er på utkikk etter en Flyplass film, og dette står øverst på ønskelista. har jeg utrykt meg klart nok nå? Så du linken min? Der var det Airport DVD's i fleng. *bare bruke godt humør og øya* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Martin: Som jeg sa, jeg er på utkikk etter en slags "dokumentar" / historie filme kan man vel kalle det. Og Ikke en film med departures og Arrivals, slik som Just planes sin film fra Kai Tak er (som jeg forøvrig har). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiantUnicorn Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Aaah. Oki Beklager, jeg har ikke sett di Airport dvdene ifra justplanes. Lykke til! Skal si ifra visst jeg kommer over noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.