Martin Schjetne Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Tidelig i januar 2003 var det en helvetes snøstorm på kastrup... Da var jeg med min far på jobb i A321 og vi skulle til oslo...flyet skulle gå klokka 19:00 ellerno...Vel, det hele endte med at vi taxset ut på rullebanen for så å måtte SNU! cabinen hadde jobbet for mye (ca: 13 timer) så de fikk ikke lov av myndighetene til å fly...dette skjedde klokka 03:15 dagen etter! hadde da sittet i flyet fra 22:00! Da fatter'n forklarte passasjerene dette med cabinen og arbeidstimer ble de ikke særlig blide nei...og ALLE hoteller i hele københavn var fulle! og det var da også flyplassen og flyene! en SAS 330-300 til new york (hvis kaptein var en bekjent) var full av passasjerer som satt og så på film, spiste mat og sov...de hadde sittet der fra klokka 9 !! det var et sabla rot på kastrup ja... fly"turen" vår kom tilogmed i avisen ble en dag ekstra i københavn da... mvh martin Siter
Geir G Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 For min del blir jeg kjempe glad når fly blir forsinket eller overbooket. Fikk 75 euro for å bli 25min lengre på ENGM (for å se på fly) fordi flyet mitt til ENBR var overbooket. God lønn fo flyspotting! GG Siter
Martin Schjetne Skrevet 11. april 2005 Forfatter Skrevet 11. april 2005 hehe den hørtes grei ut ja! Siter
T. Paulsen Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 For min del blir jeg kjempe glad når fly blir forsinket eller overbooket. Fikk 75 euro for å bli 25min lengre på ENGM (for å se på fly) fordi flyet mitt til ENBR var overbooket. God lønn fo flyspotting! Ja her var du heldig Å bli sittende fast i en 747 på EHAM i ca 4 timer før takeoff UTEN aircon. på er ikke akkurat like kult.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.