tom i ballestad Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 hei alle kunne dere fortelle meg hvor raskt dere laster ned fra flightsim.no sitt filarkiv. har hatt litt problemer med oppkoblingen min i det siste så jeg lurer på hilken hastighet dere andre får sett det slik dl:xxxx KB/s hvilken linje du har :ned/opp KB/s slik at jeg kan sammenligne , for jeg tror ngt har litt problemer her i skien mvh tom i Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 10mbit og nedhastighet hmm... 1,2 mb/sec ca (nesten aldrig under mb´en). Opp, vet ikke, har ikke lastet opp noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 2 MBit linje og har sjelden under 190kb/s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei Lundarvollen Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 ISDN og har ca 7kb/sec (med fare for å ha bommet på store og småbokstaver i kb nå) :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl R Pettersen Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hmm, 56k modem, så downloader sjelden Ca. 6k/s. Er det mye? Tok opptil flere kanner kaffe før norway scenic var klar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 mm, 56k modem, så downloader sjelden Ca. 6k/s. Er det mye? Tok opptil flere kanner kaffe før norway scenic var klar Ja ja Karl.. du får jo sagt det du.. he he Tok vel også et par middager og frokoster også da ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Barmark Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Telenor bedriftsløsning. 8mbit ned og 1mbit ut. Laster ned rundt 250-450 kb/s. 6kb/s er ikke dårlig med 56k Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscar Florian Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 har 4512Kbs/704Kbs er helt max Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.