Eirik C Varvik Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Siden sas og braathens "endelig" fikk de jobb avtalene mellom de ansatte i boks, vet noen her om alle flyene skal males like? noen fly som ikke skal brukes? og kommer det inn nye maskiner i flåten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen F Røiseland Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hei! Etter planene skal alle flyene som tilhører SAS Braathens males i en felles livery som forøvrig allerede har begynt å spre seg rundt over flykroppene landet rundt. Flyene som etter planen skal operere innenfor SAS Braathens kommer til å bli alle de tidligere Braathens-maskinene, i tillegg til en del SAS-maskiner. Hele flåten kommer dermed til å bestå av 737-400/500/600/700 og 800(?). På bildet under ser du SE-DNX, en av flyene som allerede har fått SAS Braathens-maling. [image]http://surl.se/pictures/20054/8459.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav M. Rønningen Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Det var jammen tragisk nok at denne liveryen forsvant, for ikke å snakke om denne. Og nå skal alle ha denne "skitne" liveryen (LN-BRH er en ex-Braathens maskin) hvor restene av gode, gamle Braathens nå kun består av et lite norsk flagg og Braathens-navnet ved siden av SAS logoen. Om et par år fjerner man sikkert også disse siste restene av et skikkelig, norsk luftfartseventyr. Braathens er og blir historie, desverre. Siste rest av dette hederskronte selskapet gikk over til erkerivalen 01.04.05. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Rasmussen Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 nye paintet er PENT.....synes jeg. For takke for at vi alle er forskjellige, da vi ellers ikke ville ha noe at kunne diskutere og utveksle av erfaring til hver andre. Smak og behag . Mvh Ivar Rasmussen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav M. Rønningen Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 For takke for at vi alle er forskjellige, da vi ellers ikke ville ha noe at kunne diskutere og utveksle av erfaring til hver andre. Smak og behag . Mvh Ivar Rasmussen Selvsagt! Jeg bestrider jo heller ikke det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik C Varvik Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Det var jammen tragisk nok at denne liveryen forsvant, for ikke å snakke om denne. Og nå skal alle ha denne "skitne" liveryen (LN-BRH er en ex-Braathens maskin) hvor restene av gode, gamle Braathens nå kun består av et lite norsk flagg og Braathens-navnet ved siden av SAS logoen. Om et par år fjerner man sikkert også disse siste restene av et skikkelig, norsk luftfartseventyr. Braathens er og blir historie, desverre. Siste rest av dette hederskronte selskapet gikk over til erkerivalen 01.04.05. Vel er ganske enig her, den liveryen til Braathens har bare blitt bedre og bedre etter hvert, synd det ska bort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Rasmussen Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hehe, nei ikke misforstå mig heller. Jeg likte Braathens liveryet bedst å, men når det nå skulle være på en anden måte er da denne kombinationen imellom SAS og Braathens da heller ikke den verste man kan se syns jeg. ha det venner Mvh Ivar Rasmussen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Første gang jeg så SAS/Braathensliveryet trodde jeg det var en vel tidlig aprilsnarr som noen hadde mekka i PS, da den er helt usmaklig. Men det er nå min sære smak.. De burde få Stian Svensen til å lage en paint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Solheim Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Syntes noe av painten ser dumt ut. Det norske flagget rett over det svensk registrerte SE-DNX. Hvorfor ikke flagget over SAS merkingen på haleroret som det var før? Ellers forsvinner nok Braathens snart. Widerøe malte fort over Norsk Air emblemet selv om de sa noe annet ved overtagelsen av Bettum flyene. Ø.S. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav M. Rønningen Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 La oss mimre litt med denne fargerike og friske "kreasjonen", og denne, denne, denne, denne, og denne. Det er jo snart sommer, tross alt............ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 HAHA.. Støggaste eg har sett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Hansen Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Det sommer flyet var jo bare helt konge Selvom det er en 500 , er det noen som vet om en paint til PMDG?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik C Varvik Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Det sommer flyet var jo bare helt konge Selvom det er en 500 , er det noen som vet om en paint til PMDG?? Haha, mener du det seriøst? likte du sommer flyene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Hansen Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Ja , jeg likte faktisk sommerflyet . Fint med litt aveksling noen ganger ... og det der var bare helt konge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik C Varvik Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Jaok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.