Gjest Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Ja folkens, noen ganger lønner det seg og jobbe i databransjen og ha noen kontakter. Som noen av dere sikkert har fått med dere så legger vi med FS gratis på alle pc vi produserer, i denne forbindelse fikk jeg oversendt en liten smakebit av den nye FS modellen, her tror jeg vi har mye og glede oss til!! til de som ønsker og beta teste denne er det muligheter kansje for noen av dere. FS2006 OK... Siter
Rune Barmark Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Tror jeg ikke på! EDIT: Hadde visst rett! Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Hehe, første, da venter vi på flommen som kommer etter. Siter
Gard Gitlestad Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Jeg tenkte meg det lå noe bak. Jeg kom ikke på den ulyksalige datoen før pikosekundet etter at jeg klikket på linken, men siden jeg har en treg tilkobling rakk jeg å lukke vinduet for den hadde lastet "APRILSNARR". Jeg gikk vel ikke på den da? Siter
Stian Nilsen Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 HÅHÅ tenkte jeg, nå skal jeg gosnakke me Geir Men neiiida Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.