Gjest Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Hei alle sammen Nå har jeg tatt en tur med SB3 og er kjempefornøyd! Men jeg har et veldig stort problem! Når jeg tar mikrofon/lyd testen for voice i SB3, så får jeg feilmelding at bakgrunnstøyen er for stor! Og at jeg snakker for lavt og at jeg må skru opp volumet i Windows! Men når jeg går tilbake til Windows og kalibrerer mikrofonen så har jeg lydkvalitet som bare det! Men så går jeg tilbake til SB3 og samma feilmeldingen igjen! Er det noen av dere kloke hoder som vet svar på dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Samme problem. Snakket, men alle andre hørte skurr. Fikk ordna det med et par restarts. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Kan noen beskrive hvordan "aktiveringslyden" skal være når jeg trykke på push to talk knappen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Når jeg tar mikrofon/lyd testen for voice i SB3, så får jeg feilmelding at bakgrunnstøyen er for stor! Og at jeg snakker for lavt og at jeg må skru opp volumet i Windows! Denne fikk jeg også, men klikket meg bare videre og overså hele problematikken.. Den fungerte allikevel online. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.