Gå til innhold

Støtte


oddhspjoetvold

Anbefalte innlegg

Når staten gir støtte til religiøse organisasjoner, tror det er 500kr pr pers. avhengig av medlemstallet. Hvorfor skulle da ikke flysimulatorister få samme støtte som Bahaier, Kristne, Muslimer, Katolikker, speidere, hinduer og andre som organiserer seg i grupper, få litt ekstra støtte?

Disse gruppene som jeg nevner krever langt mer ressurser enn oss pc-flyvere som sitter stille og fredelig foran en skjerm og bare ønsker oss litt mer cpu?

Hvorfor kan ikke vi som fredelige pc-piloter få støtte til å optimere vår maskin, når haugesvis av voldelige religioner blir finansiert av våre skattepenger?

Odd

[Endret av oddhspjoetvold 30-09-2000.]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner tankegangen din. [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image]

Mitt ønske var at religiøse organisasjoner ikke fikk et øre av staten i det hele tatt.

Men jeg skulle gjerne hatt noen kroner til å fikse min maskin, kanskje jeg kunne ta frem FS2000 igjen. Har ikke brukt det på månedsvis på grunn av maskinkrøll....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...