Gå til innhold

Hvilke fly som flyr hvilke ruter


Ståle Andre Ustad

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke helt hva du mener med "error ting".. Greit du finner ut av flytyper på SAS sine sider, men de er ikke alene som opererer på ulike ruter i verden, eller i Norge. Amadeus er nok det systemet de fleste flyselskaper benytter seg av, og er nok den siden jeg kjenner til på nettet som kan opplyse om div ruter og flytyper du måtte ønske opplysninger om.

 

Truls

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Error 404--Not Found

From RFC 2068 Hypertext Transfer Protocol -- HTTP/1.1:

10.4.5 404 Not Found

 

The server has not found anything matching the Request-URI. No indication is given of whether the condition is temporary or permanent.

 

If the server does not wish to make this information available to the client, the status code 403 (Forbidden) can be used instead. The 410 (Gone) status code SHOULD be used if the server knows, through some internally configurable mechanism, that an old resource is permanently unavailable and has no forwarding address.

skjønner nå??
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror amadeus har fått hikke. Jeg får heller ikke noe fornuftig ut av ham for øyeblikket. Men tidligere i dag innbiller jeg meg at det søket Meek snakker om, kun virker på utvalgte selskap, og WF er ikke ett av disse. Jeg fikk når og hvor WFxxx fløy, men ikke hva slags fartøy WFxxx var. Hadde flighten derimot tilhørt et av selskapene i rullemenyen, ville jeg fått svaret på også det.

 

Trur eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror amadeus har fått hikke. Jeg får heller ikke noe fornuftig ut av ham for øyeblikket. Men tidligere i dag innbiller jeg meg at det søket Meek snakker om, kun virker på utvalgte selskap, og WF er ikke ett av disse. Jeg fikk når og hvor WFxxx fløy, men ikke hva slags fartøy WFxxx var. Hadde flighten derimot tilhørt et av selskapene i rullemenyen, ville jeg fått svaret på også det.

 

Trur eg.

 

Hos meg fungerer Amadeus veldig bra, og alle flyselskaper inkl Widerøe komer opp på ruter de flyr.

 

Truls

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...