Gå til innhold

Top Gun Special Edition (2 disc)


Geir-Tore Aunmo

Anbefalte innlegg

Regner med at det er mange som har denne filmen øverst på topp 10-listen.

 

Nå er denne go'biten kommet i en special edition med to disker som inneholder intervjuer, kommentarer og musikk-videoer fra det heftige soundtracket. Sist men ikke minst selve filmen som er "pusset opp" med skikkelig go'lyd, nemlig DTS-ES. Skal buldre godt fra AB tenker jeg. Har bestilt den, men den har ikke kommet ennå. Gleder meg som en unge ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kan bestilles bl.a fra denne siden:

http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904&session=1

 

Hvis det er noen som ikke har handlet fra cdon før, kan jeg fortelle at jeg har bare gode erfaringer med å handle derfra. Leverer raskt og porto er bare 29 kroner uansett hvor mye som bestilles. Er det bestilt flere varer og de ikke har alle, blir restnoterte varer sendt fraktfritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble skrevet av filmpolitiet i P3:

 

”Top Gun – Special Edition” er en fet utgivelse på alle måter.

Innpakninga består av et flott utbrettcover som inneholder kule bilder og tøffe sitater fra filmen. Menyene på DVDene er særs lekre, utført i skikkelig luftfartstil.

Lydkvaliteten på filmen er ekstremt god. Jeg har aldri hørt F-14 flyene dundre så kraftig som på DTS-sporet her.

Finnes det noe tøffere enn å være omgitt av brølende jagerfly? Her snakker vi om sonisk lykke!

 

Disc to inneholder blant annet en fantastisk dokumentar om innspillingen av ”Top Gun”. Den varer i hele 2 ½ time, er delt opp i seks forskjellige deler, men kan spilles av fortløpende. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de unividde så kan det være greit med

Movie-a-minute ssitt handlingsreferat:

 

(There are LOTS of JETS.)

 

Tom Cruise - I am handsome and cool.

 

Val Kilmer - No, I am handsome and cool.

 

(They get all moody with each other.)

 

Tom Cruise - I almost got you killed, so now we're friends.

 

Val Kilmer - Yes. I like you.

 

 

 

Men helt seriøst så har denne filmen sine latterlig urealistiske øyeblikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men helt seriøst så har denne filmen sine latterlig urealistiske øyeblikk.

 

Top Gun är tydligtvis allt för djup och komplicerad för att du ska förstå den..! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kan bestilles bl.a fra denne siden:

http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904&session=1

 

Hvis det er noen som ikke har handlet fra cdon før, kan jeg fortelle at jeg har bare gode erfaringer med å handle derfra. Leverer raskt og porto er bare 29 kroner uansett hvor mye som bestilles. Er det bestilt flere varer og de ikke har alle, blir restnoterte varer sendt fraktfritt.

 

Play.com har den til 169. De har gratis forsendelse. ""

 

Top Gun - Special Edition (2 Discs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...