Geir-Tore Aunmo Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Regner med at det er mange som har denne filmen øverst på topp 10-listen. Nå er denne go'biten kommet i en special edition med to disker som inneholder intervjuer, kommentarer og musikk-videoer fra det heftige soundtracket. Sist men ikke minst selve filmen som er "pusset opp" med skikkelig go'lyd, nemlig DTS-ES. Skal buldre godt fra AB tenker jeg. Har bestilt den, men den har ikke kommet ennå. Gleder meg som en unge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 At denne skal i hus hersker det overhode ingen tvil om Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Hvor kan denne bestilles? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir-Tore Aunmo Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Den kan bestilles bl.a fra denne siden: http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904&session=1 Hvis det er noen som ikke har handlet fra cdon før, kan jeg fortelle at jeg har bare gode erfaringer med å handle derfra. Leverer raskt og porto er bare 29 kroner uansett hvor mye som bestilles. Er det bestilt flere varer og de ikke har alle, blir restnoterte varer sendt fraktfritt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir-Tore Aunmo Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Dette ble skrevet av filmpolitiet i P3: ”Top Gun – Special Edition” er en fet utgivelse på alle måter. Innpakninga består av et flott utbrettcover som inneholder kule bilder og tøffe sitater fra filmen. Menyene på DVDene er særs lekre, utført i skikkelig luftfartstil. Lydkvaliteten på filmen er ekstremt god. Jeg har aldri hørt F-14 flyene dundre så kraftig som på DTS-sporet her. Finnes det noe tøffere enn å være omgitt av brølende jagerfly? Her snakker vi om sonisk lykke! Disc to inneholder blant annet en fantastisk dokumentar om innspillingen av ”Top Gun”. Den varer i hele 2 ½ time, er delt opp i seks forskjellige deler, men kan spilles av fortløpende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Hansen Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 For de unividde så kan det være greit med Movie-a-minute ssitt handlingsreferat: (There are LOTS of JETS.) Tom Cruise - I am handsome and cool. Val Kilmer - No, I am handsome and cool. (They get all moody with each other.) Tom Cruise - I almost got you killed, so now we're friends. Val Kilmer - Yes. I like you. Men helt seriøst så har denne filmen sine latterlig urealistiske øyeblikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Sveinungsen Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Aaaaaahhh!! Jeg blir aldri lei av Top Gun.. Gleder meg til denne utgaven dukker opp i postkassa:P Greit at det finnes urealistiske scener i filmen, men det gjør jo ikke noe. Filmen er jo bare så rå! Heftig musikk, hefige flyscener!! Gleder meg til det kommer en versjon av Top Gun UTEN alt kjærlighetsklisset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Men helt seriøst så har denne filmen sine latterlig urealistiske øyeblikk. Top Gun är tydligtvis allt för djup och komplicerad för att du ska förstå den..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Hansen Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg synes "Hot Shots!" gav et mye bedre bilde av pilotlivet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Ja, i alla fall en bättre bild av piloter..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Den kan bestilles bl.a fra denne siden: http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904&session=1 Hvis det er noen som ikke har handlet fra cdon før, kan jeg fortelle at jeg har bare gode erfaringer med å handle derfra. Leverer raskt og porto er bare 29 kroner uansett hvor mye som bestilles. Er det bestilt flere varer og de ikke har alle, blir restnoterte varer sendt fraktfritt. Play.com har den til 169. De har gratis forsendelse. Top Gun - Special Edition (2 Discs) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.