Gå til innhold

Problem med VATSIM


Stian Kolrud

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har problemer med og få logget meg på VATSIM på grunn av FSUIPC. Når jeg skriver inn navn og key til SB kommer den med at det ikke er valid. Noen som kunne tenke seg og hjelpe? bruker SB 2,3 og FSUIPC 3,45 hvis dere lurer. Har formatert og reinstallert fs 2 ganger og. HÅPER PÅ SVAR FORT FOR JEG HAR LYST TIL OG VÆRE MED PÅ NSF!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å registrere Sqawkbox trykker du på modules i FSmenyen(hvis du er i "fullscreen" må du trykke på [alt] knappen for å vise menyen) -> fsuipc -> Regisrer application.

 

 

SquawkBox.exe

Product: "SquawkBox 2.3", Company: "None"

KEY = LWVQ 7I2V 9GPB

 

 

Tok meg under 1 minutt å finne svaret når jeg brukte den nokså ukjente "søkefunksjonen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er to måter å registrer fsuipc på. Den ene er for fullversjonen og da nytter det ikke med ovennevnte kode. Jeg går imidlertid ut fra at du har satt koden inn på riktig sted. Trøblet også med dette før jeg ble klar over at den ikke skal registreres som fullversjon til mitt bruk.

Husker ikke hva den andre valgmuligheten var i farta, (er ikke hjemme)men husker at det gikk et lys opp for meg. ""

Sååå, er du heeeeelt sikker på at du har registrert den på riktig måte?? Skal ikke gnage mer på det nå.

 

medvennlighilsenogoppriktigønskeomattinggåriordenutenatdutrengerbrukealtformyepengerpåfsuipchvisdetikkeernødvendig! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeglestedenpåcafemtiltisekunderjegmendetervelbaremeggledermegveldigtilnorwaysouthflyinnhåperatdukommer

fordetkanbligøylestenettopppåhjemmesidenederesogdetfristerveldigbaresyndatdeterpåensøndagfordamåjegtidligoppdagenetterpådvsatjegikkekanflysåveeeldiglangtblirvelbergentiloslotiltrondheimellerstavangertror

jegveldigmangeatcstasjonererbemannetogså

håperdufårtildetmedfsuipcønskerdeglykketiljeglykketilstian!

 

Ta den på 10 sec!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...