Stian Kolrud Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Hei Jeg har problemer med og få logget meg på VATSIM på grunn av FSUIPC. Når jeg skriver inn navn og key til SB kommer den med at det ikke er valid. Noen som kunne tenke seg og hjelpe? bruker SB 2,3 og FSUIPC 3,45 hvis dere lurer. Har formatert og reinstallert fs 2 ganger og. HÅPER PÅ SVAR FORT FOR JEG HAR LYST TIL OG VÆRE MED PÅ NSF!!! Siter
Kristian B.bood Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 For å registrere Sqawkbox trykker du på modules i FSmenyen(hvis du er i "fullscreen" må du trykke på [alt] knappen for å vise menyen) -> fsuipc -> Regisrer application. SquawkBox.exe Product: "SquawkBox 2.3", Company: "None" KEY = LWVQ 7I2V 9GPB Tok meg under 1 minutt å finne svaret når jeg brukte den nokså ukjente "søkefunksjonen". Siter
Stian Kolrud Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Skrevet 16. mars 2005 Jaha, men som jeg sa har jeg testet den keyen og det hjalp ikke. Sorry... Siter
Jim Grav Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Stian, hadde samme problem jeg også, så jeg kjøpte lisensen likegodt Siter
Werner Rafteseth Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Har prøvd å hjelpe ham over msn, ga ham denne koden, men fsuipc ville ikke ha den. Sendte ham også min .key fil, men funka visst ikke da heller. Siter
Stian Kolrud Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Skrevet 16. mars 2005 Javel. JEg får vel kjøpe den. Får se om jeg får sopet opp noen penger først. Siter
Kristian B.bood Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Sikker på at du skriver den inn på riktig sted? Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Vet ikke om det har noe å si, men min er registrert som "squawkbox" med liten "s" Siter
Glenn Bjørlo Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Det er to måter å registrer fsuipc på. Den ene er for fullversjonen og da nytter det ikke med ovennevnte kode. Jeg går imidlertid ut fra at du har satt koden inn på riktig sted. Trøblet også med dette før jeg ble klar over at den ikke skal registreres som fullversjon til mitt bruk. Husker ikke hva den andre valgmuligheten var i farta, (er ikke hjemme)men husker at det gikk et lys opp for meg. Sååå, er du heeeeelt sikker på at du har registrert den på riktig måte?? Skal ikke gnage mer på det nå. medvennlighilsenogoppriktigønskeomattinggåriordenutenatdutrengerbrukealtformyepengerpåfsuipchvisdetikkeernødvendig! Siter
Werner Rafteseth Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 medvennlighilsenogoppriktigønskeomattinggåriordenutenatdutrengerbrukealtformyepengerpåfsuipchvisdetikkeernødvendig! Tok meg litt tid å lese den Skulle da ikke være nødvendig å kjøpe FSUIPC, kjører gratisversjon uten problemer med SB... Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 jeglestedenpåcafemtiltisekunderjegmendetervelbaremeggledermegveldigtilnorwaysouthflyinnhåperatdukommer fordetkanbligøylestenettopppåhjemmesidenederesogdetfristerveldigbaresyndatdeterpåensøndagfordamåjegtidligoppdagenetterpådvsatjegikkekanflysåveeeldiglangtblirvelbergentiloslotiltrondheimellerstavangertror jegveldigmangeatcstasjonererbemannetogså håperdufårtildetmedfsuipcønskerdeglykketiljeglykketilstian! Ta den på 10 sec! Siter
Stian Kolrud Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Skrevet 16. mars 2005 Plisskrivdetigjenn.klarerikkesånn... Siter
Werner Rafteseth Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Ta den på 10 sec! Gidder ikke å prøve en gang Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.