Jim Grav Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Var inne å tittet i går, en var inne å fløy. Noe som skjer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg har flydd Oslo-Tromsø.Værnes-Oslo-Bergen akkurat nå iallfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim Grav Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 Ja det kan du, du som har god grafikk * surve, surve,*, he,he Driver å innstalerer simmen i den nye maskina. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Vel, ServInfo er vel det beste verktøyet for å erstatte slike innlegg? Med det samme jeg har skrevet den linjen ovenfor, og det er like før jeg skal krype til sengs etter en meget slitsom uke, nevner jeg at det var planlagt at jeg skulle ta en tur Oslo - Warsawa - Oslo, men resturant besøk med noen venner for siden å ta en titt på Idol ga endring i planene.... Sitter akkurat å ser på værmeldingen, og været for trøndelag ser flott ut. Så med det samme vi er inne på emnet, noen som har flyplaner for morgendagen (lørdag)? Sitter å vurderer en morgen VFR tur fra Værnes og sør over, evt. sør-vest mot Fagernes. Til dere andre som har tenkt dere opp i luften, god tur og god natt ønskes dere alle fra Trondheim! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Enig Ivar.Serv-Info er tingen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Hehe, ja. Fløy ENGM-EKCH, og motor nr 1 gikk av under taxiing, på Kastrup heldigvis. "Engine Failed" og både FS og PC klikket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.