Gå til innhold

Virtual Britannia!


Chris Hernandez

Anbefalte innlegg

Dette blir bra """"""

Lette lenge etter britania på VATSIM, men jeg gav opp.

Så, count me in!!!

 

Det blir vel hvertfall gode gamle 757 håper jeg???

Da blir det hvertfall mange tur-retur creta på meg """"

 

Bra initiativ gutta "" (bare si ifra hvis det er noe jeg kan hjelpe til med...Kan ikke så mye om web-design og sånt, men sånn små ting kan jeg mer enn gjerne hjelpe til med!!)

 

EDIT: Kommer ikke inn på siden deres...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe vi har ventet på lenge! Et Norsk/Scandinavisk basert charterselskap!

Ser fram til å se utviklingen av dette selskapet, om dere klarer å holde det på et proffisjonellt nivå så kan dere regne med at jeg kommer til å logge en god del timer hos dere!

Kommer dere til å satse på Norge/Scandinavia eller kommer dere i tillegg til å bringe inn Storbritannia evt. andre land i Europa også?

 

Keep up the good work!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Chris

Dette lyder som en bra idé, da dette selskapet er et Charter-selskap.Så vitt jeg vet er der ingen andre aktive Virtuelle selskaper i norden der driver med Charter-trafik, som det primære.Har du/dere tanker om at rutene "as real" skal utgå fra Sverige og Danmark i likhet med Norge, da har jeg interesse.

Dette gleder jeg meg til at lese mere om ""

ha det

Mvh

Ivar Rasmussen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...