Chris Hernandez Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hei! Jeg og Peder H Kristensen har hatt et prosjekt om å starte Virtual Britannia, og etter mange forsøk fikk vi kontakt med selveste Britannia! vi fikk Tilatelse til å starte det og snart er www.virtualbritannia.com klar til bruk! Vi håper på mange medlemer! Hilsen Chris! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Flottings! hvilke fly har dere i flåten da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Dette blir bra Lette lenge etter britania på VATSIM, men jeg gav opp. Så, count me in!!! Det blir vel hvertfall gode gamle 757 håper jeg??? Da blir det hvertfall mange tur-retur creta på meg Bra initiativ gutta (bare si ifra hvis det er noe jeg kan hjelpe til med...Kan ikke så mye om web-design og sånt, men sånn små ting kan jeg mer enn gjerne hjelpe til med!!) EDIT: Kommer ikke inn på siden deres... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris Hernandez Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Hehe.. Gamle 757 jah... det blir nok mer svensk 738 her men vi venter på domene så sida våres eksisterer ikke enda! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris Hernandez Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Foresten: Takk for tilbudet om hjelp men kontakter hvis det blir problemer! håper du\\dere blir medlem! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Dette er noe vi har ventet på lenge! Et Norsk/Scandinavisk basert charterselskap! Ser fram til å se utviklingen av dette selskapet, om dere klarer å holde det på et proffisjonellt nivå så kan dere regne med at jeg kommer til å logge en god del timer hos dere! Kommer dere til å satse på Norge/Scandinavia eller kommer dere i tillegg til å bringe inn Storbritannia evt. andre land i Europa også? Keep up the good work! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris Hernandez Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Vi satser mer på Scandinavia ja, men vi kan jo selvfølgelig ha medlemer i utlandet også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Rasmussen Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hei Chris Dette lyder som en bra idé, da dette selskapet er et Charter-selskap.Så vitt jeg vet er der ingen andre aktive Virtuelle selskaper i norden der driver med Charter-trafik, som det primære.Har du/dere tanker om at rutene "as real" skal utgå fra Sverige og Danmark i likhet med Norge, da har jeg interesse. Dette gleder jeg meg til at lese mere om ha det Mvh Ivar Rasmussen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris Hernandez Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Ja, dette skal være "as real as it gets"! vi er ganske seriøse med "Project Virtual Britannia"... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hei.. Er du interessert i webmaster kan jeg godt hjelpe til... Kontakt meg på msn: martinrbk1@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Ønsker deg virkelig lykke til! Gleder meg, kanskje jeg flyr litt for dere på si Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris Hernandez Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Tja, en WebMaster hadde hvert greit, men jeg er jo selv webmaster! Men jeg kontakter deg hvis det er no problemer Martin, har også fått tilbud av flere WebMastere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Tja, en WebMaster hadde hvert greit, men jeg er jo selv webmaster! Men jeg kontakter deg hvis det er no problemer Martin, har også fått tilbud av flere WebMastere Oki... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris Hernandez Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Men siden det skal bli så stort nettsted, så kan vi godt ta i mot hjelp! Sender en E-post hvis vi trenger deg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Men siden det skal bli så stort nettsted, så kan vi godt ta i mot hjelp! Sender en E-post hvis vi trenger deg! Den er grei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.