Gjest Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Til alle dere som kanskje ikke som følger med på VACCSCA sitt forum, så kan jeg opplyse om det: På VACCSCA sitt forum er det nå snakk om et Fly-in for å feire SB3 når den kommer ut. Det er snakk om et stort fly-in. Vi må vel nesten støtte dette? Synes det har vært veldig mye ATC online i Norge, så er jo utrolig flott hvis vi kan få like mye og litt + til! Kommer sikkert masse informasjon om dette senere Så klart må SB3 komme ut.. men det ser da ikke ut som det er så lenge til. Ha en fortsatt riktig god dag! Siter
Ivar Hakli Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Flott, da har vi vel ca 2 års tid å forberede dette flyinet på..... Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Hehe, du sier noe der Ivar! I tillegg støtter jeg dette tiltaket, men håper de avventer litt, slik at fly-in'et ikke kommer midt oppunder utgivelsen, med tanke på at folk må få muligheten til å sette seg inn i programmet og konfigurere det som konfigureres kan etter egent ønske. Siter
Gjest Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Etter det jeg har fått med meg, så er det ca. 2 uker etter release at "flyinnet" starter Er det noen som vet noe nytt om release dato av SB3? Siter
Andreas F. Tollefsen Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Det er klart at det skal feires. Burde klare og knekke serverene til Vatsim. Hvis alle har det som målsetning så burde det bli nok fly og controllere på Siter
Morten Haughom Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Burde klare og knekke serverene til Vatsim Ja, vil det ikke være stor sjangs for "overload with subsequent system failure"? dersom dette blir en realitet? Skal absolutt følge med den dagen, kanskje jeg også blir med? (Har aldri fløyet på nett alene). Siter
Frederik Knoblauch Urke Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Er det noen som vet noe nytt om release dato av SB3? Ja jøss.. som Joel selv sier.. ; " Det kommer når det kommer" Men det nærmer seg, det har det jo gjort i et par år nå! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.