Andreas Ommundsen Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Er det noen som vet noe om Norwegian skal komme til Kjevik? Det hadde vært kult om de hadde begynt å fly til Kristiansand. Siter
Stian Kolrud Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 har argret meg over det samme. de ville tjent på det for og si det sånn. til de av dere som mener at kjevik er en litetraffikert flyplass, så kan jeg si så godt som at nesten alle morgenflyene er stappfulle (etter det jeg har hørt dvs mamma ) og de andre nokså. dessuten er det ingen konkuranse her og det BØR det være... bare min mening Siter
Eivind Tollerød Fosse Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Norwegian hadde for ca ett år siden seriøse planer om å starte opp flygninger til Kjevik fra høsten 2004. Planer om å starte flygninger fra Kjevik hadde også selskapet Westair, og pga disse ble Norwegians planer skrinlagt intil videre. Det som har skjedd er at Westair ble det ingenting av, og dermed kom det ingen konkurrenter til SAS Braathens. Det er vel bare å håpe at Norwegian nå vil vurdere Kjevik på nytt... Ha en god kveld? Eivind Siter
Andrew Thomsen Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Å, dere skal se Lista kommer nok snart tungt inn Ex-Lyngdøl Siter
Andreas Ommundsen Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Skrevet 16. februar 2005 Jeg håper virkelig at Norwegian kommer til Kjevik... Det hadde blitt supert! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.