Gå til innhold

Flight-Real undersøkelse


Fredrik Bjørnebekk

Anbefalte innlegg

Ooohhhhh, så fordi du er redd for å få negativ kritikk, så er det ikke lov å svare? Tenker det er flere enn bare meg som satt og humret litt når jeg leste gjennom denne tråden!

 

Og så avslutter du med å stille et spørsmål det ikke er lov å svare på? Jeje ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg programerer så får jeg feilmeldigner hvis det er feil og det er som regelt ganske lett å fikse. men her på forumet så får du ikke akkkuratt det. jeg kunne nok tatt meg 10 min ekstra til og se over men da blir det 10 min mindre programring på spillet. så jeg prioriterer.

 

Du har en rimelig intelligent kompilator hvis den gir deg feilmeldinger på direkte stave og/eller grammatikkfeil i koden din "" Feil i navn på variabler og slikt er jo ting som du selvfølgelig får feil på under kompilering.

 

Uansett så har det noe med førsteinntrykk av hvordan man opplever seriøsiteten i et prosjekt. Skal man gå på et så ufattelig stort prosjekt, som kommer til å ta så mange timer har man tid til å bruke 10 min til å sjekke rettskrivingen i en ”poll” på et forum ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...