Fredrik Bjørnebekk Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hei igjen... [color:"red"] Ingen svar annet enn på undersøkelsen. [/color] så her begynner vi... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bjørnebekk Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 legger til et svar sånn at dere som har svart at dere kan hjelpe til har et sted å si ifra til. send en Mail til: flight.real@gmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bjørnebekk Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 begklager virkelig å måtte bumpe denne tråden nå. men så over idag og merket at jeg hadde oppgitt feil addrese. den er egentlig flight.real@gmail.com så jeg håper at dere som eventuelt har sendt mail sender hit istedet. det var alt. Mvh. Fredrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bjørnebekk Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 [color:"red"] her kommer noen spørsmå til [/color] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-Robert Bjørkli Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Hehe du Thomas du Thomas.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Fredrik, du tror ikke dere er i ferd med å ta dere litt for mye vann over hodet da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bjørnebekk Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Ingen svar annet enn på undersøkelsen. så var det å kunne lese også da. husker du hva det var som stod først i posten. Edit: og hva vil du ha super bra innlegg her uten feil. elller et bra spill.... (ikke svar) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JM Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Ooohhhhh, så fordi du er redd for å få negativ kritikk, så er det ikke lov å svare? Tenker det er flere enn bare meg som satt og humret litt når jeg leste gjennom denne tråden! Og så avslutter du med å stille et spørsmål det ikke er lov å svare på? Jeje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bjørnebekk Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 grunnen til at jeg ikke vil ha svar var fordi vi bare skulle samle inn statestikken av hva folk vil ha med. og den siste var ment som en avsluttning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Halvorsen Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Når begynnte det å bli viktig med rettskriving i eit forum-innlegg Visst du sitter å passer på rettskrivingen når du lager en lang Poll så er det noe som ikkje stemmer helt Ett Poll blir neppe ett resultat på rettskrivingen i spillet, det må da folk skjønne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Når begynnte det å bli viktig med rettskriving i eit forum-innlegg Tja, kanskje ikke i et foruminnlegg, men rettskriving i programmering er ikke en uting har jeg hørt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bjørnebekk Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 når jeg programerer så får jeg feilmeldigner hvis det er feil og det er som regelt ganske lett å fikse. men her på forumet så får du ikke akkkuratt det. jeg kunne nok tatt meg 10 min ekstra til og se over men da blir det 10 min mindre programring på spillet. så jeg prioriterer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Otterstad Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 når jeg programerer så får jeg feilmeldigner hvis det er feil og det er som regelt ganske lett å fikse. men her på forumet så får du ikke akkkuratt det. jeg kunne nok tatt meg 10 min ekstra til og se over men da blir det 10 min mindre programring på spillet. så jeg prioriterer. Du har en rimelig intelligent kompilator hvis den gir deg feilmeldinger på direkte stave og/eller grammatikkfeil i koden din Feil i navn på variabler og slikt er jo ting som du selvfølgelig får feil på under kompilering. Uansett så har det noe med førsteinntrykk av hvordan man opplever seriøsiteten i et prosjekt. Skal man gå på et så ufattelig stort prosjekt, som kommer til å ta så mange timer har man tid til å bruke 10 min til å sjekke rettskrivingen i en ”poll” på et forum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.