Gå til innhold

aktivitet i Grimstad/Arendal?


Anbefalte innlegg

Går på høyskolen i Grimstad for tiden, der vi skal lage tv for TVAgder. Vi skal ha et program hver uke, framover mot sommeren. Så det hadde vært flott om det var noen i området,(helst dekningsområdet til TVAgder da, men er det noe utrolig artig om du bor i Kr.Sand så kom med det) som drev med noen hobby som de gjerne vil fortelle mere om? Gjerne flyging, FS? Eller noe annet ekstrem greier? Programmet skal jo i hovedsak være rettet mot ungdom.

 

Så vil du dele din hobby/interesse eller har en kul ide. Kan ikke du sende meg en mail på feku@adsl.no Ypperlig mulighet for å reklamere litt for ting å tang som vanligvis ikke fram i nærmiljøet/riks. Er det noe TVN, vil ha, så vil jo de få benytte det.

 

Vi ender nok innom flyklubben på kjevik blant annet..det håper jeg virkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min "hobby" er jo å fly fallskjermhoppere på Kjevik. Du kan jo sikkert komme ut på hoppfeltet og filme litt fallskjermhoppere. Det burde også være mulighet for å få deg opp i flyet dersom det skulle være interessant. Nå er jeg litt kamersky da, så spørs om du får filme fra cocpiten =)

 

Hadde sikkert vært interessant for KFK å få til litt reklame på TV.

 

Min email er etfosse@yahoo.no, og Kjevik Fallskjermklubb sine nettsider finner du på www.fallskjerm.net

 

Ha en god dag?

Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...