Eivind Tollerød Fosse Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 De fleste vet jo at det er trygt å fly, men hvor trygt er det? Jeg mener å ha lest noen sammenligninger på hvor trygt det er å fly, sånt som: "Om du flyr i 2 timer er det like stor sjanse for at en ulykke skjer som om du hadde syklet i 3 minutter." Spørsmålet mitt er om noen har lignende sammenligninger eller linker til hvor jeg kan finne dem? Ha en god dag? Eivind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Mulig litt off topic, men så en episode av TopGear hvor de fløy verden rundt. Litt artig statestikk kom opp, bland annet at man er mer sannsynlig å bli kvalt av sine egne bukser enn å dø i en flystyrt så fram at du flyr med et vest Europeisk flyselskap. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Bli kvalt av sine egne bukser ja - da skal man jaggu være bra uheldig spør du meg (og kanskje en SMULE klønete for å si det mildt!!!).. (Prøver desperat og ikke se dette for meg) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei Lundarvollen Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Forsåvidt også et off topic svar: vi var borti denne "tabellen" under teorikurset til ATPL i den forstand at læreren viste oss den. Men jeg har ikke kunnet finne den igjen i ATPL bøkene. Men den finnes helt garantert ute på nettet et sted. Litt kreativ bruk av google burde løse problemet. Men jeg har tydligvis ikke brukt det kreativt nok for jeg klarte ikke å finne den. Er ikke så helt lett og finne et søkeord her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 How safe is flying? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.