Werner Rafteseth Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Ja, nå skal jeg prøve å konsentrere meg om å skrive et feilfritt innlegg LN-TUF klargjøres herved til å fly ned til phuke i morra tidlig, fep kl. 09.00 på VATSIM. de som ønsker å bli med kan få lov til dfet har beregna flytid til 13 timer totalt. sorry for eventuelle skriefeil. et par små dråper vodka tidligere ehar vel gfeilen for det. sorry. Siter
Christian Sager Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 sleng over ruta på mail så slenger jeg meg sikkert med. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Etter å ha snudd døgnet så blir nok dette litt i tidligste laget til meg, også litt i lengste laget. Men jeg tar meg den frihet å ønske dere en meget meget god tur!! Med det samme dere er det borte, hva med å ta en tur innom Australia? Ta noen bilder da folkens! Siter
O85_ Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Da er klokken slagen 09.00 og ingen fly å se Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Jammen Jonas da! Han sa jo at han hadde tatt seg en vodka eller syv... Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Nå klokken 14:59 er det heller ingen fly å se på vei til Phunket... Var det bare løst snakk gutter? Siter
Thomas Gundersen Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Det står i morra tidlig i posten hans. Det blir den 31. det edit: Jeg er med i morgen tidig klokka 9. Om ikke helt til phuket, så i alle fall deler av turen. Siter
Thomas Gundersen Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Mitt forslag er å fly ENGM-OIZH som er den første etappen. rute: ENGM SUTOK UP607 TEB UN623 LOVIK UM996 MOGRI UW538 PENAK UB481 VILUR B494 MEBOS B143L KASUM UR321 ULDUS UN319 DNZ UP567 BJD G775 LUDAX DCT OIZH dist: 2835nm Siter
Werner Rafteseth Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Skrevet 30. desember 2004 Da må jeg bare beklage. Har hatt torden og uvær i dag, strømmen var borte når jeg sto opp, den kom ikke før kl. 2. Internett kom tilbake nå nettop... Lurer på å ta turen etter SAS Braathens turen vår i morgen tidlig. (første leg i hvertfall) Siter
Thomas Gundersen Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Noen om har funnet noen kart for OIZH? Jeg finner ikke... Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Hvis ingen har noe imot det så slenger jeg meg på som ATC på ENGM i morgen da! OK!? Må opp tidlig uansett jeg da Siter
Christian Sager Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Jaja, jeg starta på flighten i natt, la meg på sofaen og sov noen timer. Når jeg våkna så hadde simmen låst seg resultatet: jeg flyver GCLP (Gran Canari) - ENGM (Gardermoen) Forventet ankomsttid er 21.25 Siter
O85_ Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Den er kjip Christian! Har akkurat våkna jeg Siter
Werner Rafteseth Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Skrevet 31. desember 2004 Jeg starta da min flight i går kveld, en del problemer med squawkbox, men fikk tilslutt godkjent flight plan (takk til oslo control!) Internett datt desverre ut en gang i natt når jeg var borte, så ble mellomlanding i Dubai til slutt. Blir vel å fly en leg til senere kanskje, eventuellt i morgen. Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 NÅ sitter jeg som ENGM_APP, emn ikke et fly i området Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Hvorfor ikke ta en groupflight på søndag 9. Januar? Mottok en mail fra Scandinavian VA i dag.. Today members of the SVA launched the 'EVA - European VA's for Asia' initiative to raise funds for the victims of the earthquake disaster in Asia.The initiative consists of 2 programmes: Virtual Flight to deliver First-Aid goods (Jan 9th, 2005) 8 countries in the immediate region have been badly hurt by the disaster, of which 4 countries extreemly bad: Indonesia - WIII Soekarno Hatta Int (Jakarta) Sri Lanka - VCBI Bandaranaike Int (Colombo) India - VIDP Indira Gandhi Int (Delhi) Thailand - VTBD Bangkok Int (Bangkok) Maladives - VRMM Male Int (Male) Malaysia - WMKK Kuala Lumpur Int (Kuala Lumpur) Myanmar - VYYY Yangon Int (Yangon) Bangladesh - VGZR Zia Int (Dhaka) On Sunday 9th of January at least 4 pilots of every VA depart from their home airport (EKCH for SVA) and fly online to the 4 countries mentioned above in order to virtually deliver first-aid goods. So every of the 4 pilot flies to a different destination. If more pilots want to fly, we also go to the other 4 countries. And if we have more than 8 pilots, they will fly in groups. Depending on the destiation, the flight time will be between 7- 12 hours. Donations & Sponsorships The VA members not flying and sponsors can buy a ‘virtual crate’ containing first-aid goods in the airplanes that will 'deliver' these goods on the 9th of January. The payments of the crates can be done by donating money to one of your national charity organisations or an international charity organisation. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.