Geir G Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 God ettermiddag alle sammen! Har lett en del på Boeing sine sider nå, men fant ikke det jeg lette etter Derfor spør jeg her: Vet noen om hvor jeg kan finne et "kart" over B737 (et bilde som viser høyde, lengde++ av flyet... Vet ikke hva det heter) ? Eventuelt om noen visste hvor mange meter det er fra bakken (når flyet står ved gate) opp til bunnen av kabin døren (utgangen til flyet)? MVH GG Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 Ta en titt her, under "exterior".. Siter
Geir G Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Skrevet 27. desember 2004 Takker , men jeg kan forsatt ikke finne høyden fra bakken og opp til kabindøren Siter
Morten W Melhuus Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 Kommer an på modell og flyets vekt.... temperatur (lufttrykk i dekkene), tyngdepunkt også. [image]http://www.xplanefreeware.net/~morten/jpgs7/clear.jpg[/image] Siter
Stian Kolrud Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 noen som vet om slike kart for cessnaer? Siter
Kenneth G. Sørensen Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 noen som vet om slike kart for cessnaer? Neppe.... Slikt er primært i bruk for "airport planning", ground handling, osv, og er neppe sårlig aktuellt for en liten Cessna... ...men man vet jo aldri... Siter
Tarjei Lundarvollen Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Det finnes jo kart med diverse mål osv i alle AOM'er. Men eneste jeg har for er C310 og TB10 her hjemme, og de er i papirform. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.