Bjørn Frederich Petersson Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 HVA FA*** har skjedd nå a? Før jeg reformaterte funka VATSIM HELT fint... lasta ned alt til VATSIM på nytt igjen og pluttselig funker ikke SquawkBox lenger... "SquawkBox har fått en feil og blir nå avsuttet" Noen forslag... har den nyeste FSUIPC og den er reggistrert... Siter
Werner Rafteseth Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Har dette problemet selv. Funker som regel etter jeg restarter maskina. Tar jeg så en flight, disconnecter og venter en stund, må jeg restarte maskina før jeg får starta squawkbox igjen.... håper sb3 kommer snart Siter
Werner Rafteseth Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 EDIT: oopps... dobbelklikka Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Prøv å avinstaller SquawkBox for så å installere igjen.. Skader ikke å prøve. Werner, du vet at det går an å slette en post du har lagt ut, eller er du veldig keen på å få den ene posten notert på "antall poster"? Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Fant vi ut noe her? Har samme problem selv... Siter
Werner Rafteseth Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Werner, du vet at det går an å slette en post du har lagt ut, eller er du veldig keen på å få den ene posten notert på "antall poster"? Tja... fikk da denne nå når jeg sku prøve å slette... Dette innlegget kan ikke lenger redigeres fordi maks. redigeringstid har utløpt Har moderator tid så har man jo lov å fjerne den Siter
Lasse Haughom Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Hei Jeg sitter jobber med samme problemet Jeg har lastet ned en ny SB men blir disconnected etter en liten stund og så crasher hele greia og mo starte FS9 helt på nytt. Jeg får en melding som sier at han ikke finner callsignet men det er jo satt i innloggings boxen så jeg skjønner ikke dette I boxen der du setter inn IP 127.0.0.1 and search for games så finner den ikke noen games og jeg kansellerer hele greia og da først kommer SB opp men når jeg connecter går som sagt hele greia i stå fff.......Det ser ut som jeg blir offline en stund til før det kommer noe nytt ?? mvh VBX165 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.