Gå til innhold

flightsim.no på EFNet


Åge Storli Berg

Anbefalte innlegg

Nå er jo IRCnet relativt lite i forhold til EFnet. EFnet var først, og er størst av alle IRC-nettverkene. Og med tanke på at FSNorway har egen side (uten at jeg kjenner spes. til kanalen) så vil jeg tro at det er en totalt annen kanal. Selv om et par stk herfra idler der så betyr ikke det at det er fs.no sin kanal.

Nå er jeg verken for eller mot "flytting" som flere ser ut til å kalle det, siden jeg ikke har vært i fs.no miljøet spesielt lenge. Men EFnet er som sagt størst og best utviklet.

Nå er det da heller ikke alle som bruker mIRC, men de fleste nyere klienter kan kobles opp mot flere nettverk uten problemer. Jeg bruker OperaIRC (integrert i nettleseren) Den takler fint flere nettverk og man slipper å styre med å sette opp IRCnet som server siden EFnet er allerede satt opp. (bare et eksempel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men jeg kan ikke se grunnen til at de første og største alltid skal være de beste, og #FSNorway har så vidt jeg vet aldri hatt noen problemer med denne serveren.

 

Du sier at den ikke er støttet av FS.no, men den er da vel i vertfall nesten det, det er blant annet link til hjemmesiden deres på flightsim.no, og de får en del omtale.

 

Men viktigste argumentet: Hvorfor bytte ut noe som allerede fungerer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis meg håndfast dokumentasjon som sier at kanalen er din, så kan vi snakkes. Kanalen var forlatt da jeg gikk inn for å ta en titt. Da er den vel "min" ifølge dine "regler"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...