Ivar Skaugstad Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Hei, til dere som synes å sett lite informasjon fra Gutta På tur i det siste så har dette noe med at jeg og Julian har hatt begrenset tid til å arrangere noen turer. Tenkte bare jeg skulle si i fra om at vi annonserer våre nyheter og turer på VATSIM/IVAO forumet, så om du er meldlem hos oss, eller tenker på å bli medlem så er det rett plass å ta en titt. Alle våre turer vil bli annonsert der, ha en flott desember måned! [color:"blue"] MVH [/color] [color:"blue"] Ivar Skaugstad og Julian Barratt-Due v/Gutta På Tur [/color] www.guttapatur.tk Siter
Bjørn Frederich Petersson Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 den er grei... selv om jeg sikkert ikke kommer til å bli med noen turer Siter
Jan Halsteinrud Brende Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Dette er off topic da: Hvorfor i all verdens land og rike sender ikke TV2 Gutta på tur-programmet? I alle fall en liten reprise kunne dem da ha sendt... Synes det var et kongeprogram fra TV2 sin side. Burde slå Bonderomantikk rett ned i høystakken JB Siter
Kevin Pettersen Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Etter den lille episoden med Gerhard Helskog i Rikets Tilstand angående litt dopingrykter i langrennslandslaget ble det lite aktuelt. Siter
Agnor Bertheussen Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Sorry hvis dette har vært tatt opp tidligere men er det noen som har tv-sendingen tv2 sendte om VATSIM? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Skrevet 6. desember 2004 Sorry hvis dette har vært tatt opp tidligere men er det noen som har tv-sendingen tv2 sendte om VATSIM? Ta et søk på VATSIM delen av forumet. Siter
Agnor Bertheussen Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Okay. Takker. Sendte deg foresten en mail, lest den? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Skrevet 6. desember 2004 Hvis du sendte den til online adressen min har den nok forsvunnet sammen med resten av spam mailen. Send på nytt til icskaug@hotmail.com så skal jeg nok få svart deg så raskt jeg kan. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Skrevet 6. desember 2004 Og dermed var mailen besvart.. Siter
Stian Nilsen Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Har ikke dere nyhetssider/forum på siden deres da? Kan huske å ha spurt om dette før, men har ennå ikke kommet over det Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Skrevet 6. desember 2004 Nei det har vi ikke, bruker dette forumet istedet. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.