Gå til innhold

Senior Student utsjekk


Gunnar Grønlien

Anbefalte innlegg

Det ser ud som om jeg skal have Senior Student scheck-out i Kastrup samme aften!

 

Så kombiner kræfterne og slå to fluer med et smæk, ved at besøge os begge!

 

Lad mig foreslå:

ENBR - EKCH FL370 - SOXUS UM725 AAL UT54 ROSBI

EKCH - ENBR FL360 - SORGA UT501 AAL UM725 SOXUS

 

Håber at se Jer, både i Bergen og København!

 

[image]http://noerkjaer.com/fly/download/sva.gif[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunnar, hvordan forklarer du at du både sitter ATC og er koblet opp som pilot?

Det er vel akkurat dette som er tolket som "uakseptabelt" fra VATSIM sin side? ""

 

Jo det stemmer, nevnte det for Einar også da jeg så Geir fly i mitt navn. Problemet var at jeg var den siste som fløy med SB og dermed brukte mitt navn og ID. Da vi kom hjem fra LAN-partyet i dag, stresset vi veldig med å få tilbake internet, det var grunnen til at jeg ikke kom online før klokken 2020. Det var lite trafikk, og Geir skulle ut å fly. Han hadde dårlig tid og glemte å skifte navn/ID. Men en annen ting jeg har merket er at hvis jeg logger på SB med Geir sitt navn, men min ID, endrer navnet når jeg skal sende fp, så vil "Geir! fortsatt vises i ServInfo. Derfor må jeg huske å skrive mitt navn i flighplan FØR jeg koblet til med SB. Da virket det.

 

 

Takk for gratulasjoner! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...