Gunnar Grønlien Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Heisann! Da blir det Senior Student utsjekk på meg på Flesland førstkommende søndag 5. desember fra 20.00 norsk tid. Håper folk har tid til å ta en liten tur innom. Trafikk er gjertelig velkommen!!! (Ally typer) Hilsen Gunnar Siter
Frederik Knoblauch Urke Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Samme mølja som på gardermoen på søndag da? Siter
Gunnar Grønlien Skrevet 29. november 2004 Forfatter Skrevet 29. november 2004 Hadde bare vært hyggelig det Siter
Frederik Knoblauch Urke Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Hehe.. Forsiktig med hva du ønsker deg:) Desverre ikke opp til meg gitt.. Men dukker nok opp, om jeg kommer meg tilbake fra usa til den tid (fs altså ) Siter
Peter Nørkjær Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Det ser ud som om jeg skal have Senior Student scheck-out i Kastrup samme aften! Så kombiner kræfterne og slå to fluer med et smæk, ved at besøge os begge! Lad mig foreslå: ENBR - EKCH FL370 - SOXUS UM725 AAL UT54 ROSBI EKCH - ENBR FL360 - SORGA UT501 AAL UM725 SOXUS Håber at se Jer, både i Bergen og København! [image]http://noerkjaer.com/fly/download/sva.gif[/image] Siter
Peter Nørkjær Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Der er sket en misforståelse i kalenderen. Jeg har ikke STU+ check-out på søndag, men først næste søndag den 12. december i Kastrup. Men husk, der er stadig STU+ check i Bergen på Søndag. Held og lykke! /Peter Siter
Gunnar Grønlien Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Skrevet 5. desember 2004 Da har jeg begynt, men ikke et eneste fly. Fint om noen kunne komme Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 må bare reinstallere VATSIM så kommer jeg Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Gunnar, hvordan forklarer du at du både sitter ATC og er koblet opp som pilot? Det er vel akkurat dette som er tolket som "uakseptabelt" fra VATSIM sin side? Siter
Gunnar Grønlien Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Skrevet 5. desember 2004 Gunnar, hvordan forklarer du at du både sitter ATC og er koblet opp som pilot? Det er vel akkurat dette som er tolket som "uakseptabelt" fra VATSIM sin side? Jo det stemmer, nevnte det for Einar også da jeg så Geir fly i mitt navn. Problemet var at jeg var den siste som fløy med SB og dermed brukte mitt navn og ID. Da vi kom hjem fra LAN-partyet i dag, stresset vi veldig med å få tilbake internet, det var grunnen til at jeg ikke kom online før klokken 2020. Det var lite trafikk, og Geir skulle ut å fly. Han hadde dårlig tid og glemte å skifte navn/ID. Men en annen ting jeg har merket er at hvis jeg logger på SB med Geir sitt navn, men min ID, endrer navnet når jeg skal sende fp, så vil "Geir! fortsatt vises i ServInfo. Derfor må jeg huske å skrive mitt navn i flighplan FØR jeg koblet til med SB. Da virket det. Takk for gratulasjoner! Siter
Geir G Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Er 100% sikker på at jeg skiftet dette, da passordet mitt var feil i AVC første gang jeg prøvde å logge på.... SB liker ikke navnet mitt, men jeg var pålogget med min ID og mitt navn... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.