Gå til innhold

vbraa (Styret---skjerpings)


Martin Svarstad

Anbefalte innlegg

Noen fra styret som kan si hallo?

 

For å gå rett på sak: Jeg har flydd i underkant av 40 timer som BRA833, men på vbraa sida har jeg bare logga litt over 3 timer tror jeg.

Grunnen er at jeg ikke ser noen grunn til å logge timer...

Jeg synes det er gøy å fly på VATSIM, men utenom at alle controllere sier braathens hver gang jeg blir snakka til, merker jeg ikke noe til at jeg er medlem hos dere.

Jeg syns det er mer strev å skrive flightplan og used fuel når jeg skal logge timer, enn jeg får igjen for det. Kanskje et ranking system med fordeler for piloter som har mye flytid hadde fått meg til å logge mer timer. Dette er bare min mening, jeg har ikke snakket med noen andre, og det vel kanskje ikke så mange som føler det samme. Og hvis det er tilfelle så kan jo jeg bare lete etter et annet VA eller jeg kan ta det til meg, og bli mer interisert i å fly i et VA. Uansett hadde det vært fint å vite hva dere andre synes... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kremt, kremt* Hvis du er medlem av VA`et vet du også kanskje at vi ikke er ferdig før i slutten av 2005? Vi jobber så det tyter hjerne ut av ørene på oss, men det tar tid å bygge opp et VA. For øyeblikket har vi problemer med admin siden, etter at det nye forumet ble laget. Derfor må alle piloter registrere seg på nytt på forumet. Vi jobber mye med det tekniske for tiden. Hva du mener med å "merke å være medlem"...det skjønner jeg ikke helt. Men jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kremt, kremt* Hvis du er medlem av VA`et vet du også kanskje at vi ikke er ferdig før i slutten av 2005? Vi jobber så det tyter hjerne ut av ørene på oss, men det tar tid å bygge opp et VA. For øyeblikket har vi problemer med admin siden, etter at det nye forumet ble laget. Derfor må alle piloter registrere seg på nytt på forumet. Vi jobber mye med det tekniske for tiden. Hva du mener med å "merke å være medlem"...det skjønner jeg ikke helt. Men jaja.

 

Jeg har ingen dårlige erfaringer med vbraa, men det var mest det med logging av timer jeg ville få noe ut av, men jeg skjønner godt at det er krevende å drive en sånn side og ber ikke om noen ting. Jeg kan vel også prøve å "gidde" litt mer i forhold til å være mer aktiv på vbraa siden.

Jeg beklager hvis dere synes innlegget var upassende, men jeg ville bare se om det gikk an å få litt mer ut av VATSIM og vbraa, for å få det enda litt morsomere å fly.

Men for å si det siste ordet så er jeg utrolig glad for at noen i det hele tatt gjør noe sånt som dere, ved siden av skole og jobb...

 

Emnet burde vel egentlig het skjerpings martin ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hej alle

Ja Vbraa er et gott og stabilt VA, hvor alle fører en sober og fin tone.Der krangles ikke mye her, men diskuteres sagligt(ordentligt), og hvis man vil ledelsen noe er det bare at sende en Mail, og så er du altid sikker på at bli behandla ordentlig, og få et svar tilbake.

Personligt syns jeg at dette VA´t er det bedste for meg, der også er med i Maersk- og Brittish Airways,-VA´r.

Hurra for et VA der er gott og Stabilt.Og til info er vi da også veldig likt på IVAO. """"""

Hilsen fra

Ivar Rasmussen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...